Известие

Collapse
No announcement yet.

За хода на съединителя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За хода на съединителя?

    Къде нормално трябва да зацепва съединителя? При мене е след 1/2 от хода на педала-не е ли малко високо и това има ли връзка със степента на износване на феродовия диск. И като видях снимката на shoxxx как е въртял гуми, аз такова нещо или подобно поне не мога да направя-да не би да ми е за смяна съединителя?
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

  • #2
    Колега на снимката на Шокс това не са следи от гуми а от масло от счупения му картер!

    А високото отделяне на педала говори за износване на съединителя
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Кво масло бе брато...ходи виж, че това са следи от Пирелито, дето Пламен ме изменти да си го купя
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • #4
        Ами аз правих оная проба на 4-та с пълна газ, ама нищо не се усеща. Повече ми прави впечатление че ускоряването става неравномерно с придръпване и че много трудно мога да завъртя гумите на 1-ва, а размера им е по каталог
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от boian
          Ами аз правих оная проба на 4-та с пълна газ, ама нищо не се усеща. Повече ми прави впечатление че ускоряването става неравномерно с придръпване и че много трудно мога да завъртя гумите на 1-ва, а размера им е по каталог
          По-скоро провери дали ти е наред двигателя
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Каква по-голяма проверка от това да ти го отворят и да ти сменят сегментите, да припаснат клапаните, да сменят вложките и маслото. Ако си спомняте имах проблем че много люлееше-оказа се счупен сегмент на единия цилиндър. Е, сега вече не люлее, компресия 10.5 на всички цилиндри след 1000км.
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от boian
              Каква по-голяма проверка от това да ти го отворят и да ти сменят сегментите, да припаснат клапаните, да сменят вложките и маслото. Ако си спомняте имах проблем че много люлееше-оказа се счупен сегмент на единия цилиндър. Е, сега вече не люлее, компресия 10.5 на всички цилиндри след 1000км.
              Това че двигателя е ремонтиран и механичната му част е перфектна не значи че работи без прекъсвания, цялата електроника, свещи, дюзи, ламбда сонда и какво ли още не може да предизвика прекъсвания и загуба на мощност Най-добре се качи на друга такава кола и виж как върви за да си предцениш сам
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                На свещите нищо им няма, дюзите ги чистиха в ултразвукова вана като сменяха сегментите, кабели нови, на диагностиката всичко е наред, даже вече оня проблем с гасненето като е студена изчезна. Карах същата и впечатление ми направи че съединителя зацепва на първата 1/3 и като й дадеш газ върти гумите, иначе после като ускорение е същото. А при мен се получава и едно паткане, пукане от гърнето като съм на скорост и обороти и отнема рязко газта. Да не би да е от кофти бензин, макар че съм пробвал всякакъв вкл. и на Шел 100+
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от boian
                  На свещите нищо им няма, дюзите ги чистиха в ултразвукова вана като сменяха сегментите, кабели нови, на диагностиката всичко е наред, даже вече оня проблем с гасненето като е студена изчезна. Карах същата и впечатление ми направи че съединителя зацепва на първата 1/3 и като й дадеш газ върти гумите, иначе после като ускорение е същото. А при мен се получава и едно паткане, пукане от гърнето като съм на скорост и обороти и отнема рязко газта. Да не би да е от кофти бензин, макар че съм пробвал всякакъв вкл. и на Шел 100+
                  тва с "паткането" звучи като детонации което хииич не е добро ((

                  и при мен съединителя отлепя много ниско долу, но е адски твърд
                  мойта е различна де, но се си мисля че съединителя си е съединител
                  '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                  '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                  '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                  Comment


                  • #10
                    Какво имаш предвид че не е добре. Между другото това паткане се появи след като махнах катализатора и сложих резонатор и паткането се чува откъм средното гърне. А моя съединител отделя чак след 1/2 от хода на педала. И май че не може да се регулира
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от boian
                      Какво имаш предвид че не е добре. Между другото това паткане се появи след като махнах катализатора и сложих резонатор и паткането се чува откъм средното гърне. А моя съединител отделя чак след 1/2 от хода на педала. И май че не може да се регулира
                      еми значи че смесообразуването ти не е наред, поне според моите крехки идеи ....

                      което може да е от много неща, и затва може да не ти върви ...
                      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от valjo
                        еми значи че смесообразуването ти не е наред, поне според моите крехки идеи ....

                        което може да е от много неща, и затва може да не ти върви ...
                        Ше се сетите само не ми е ясно като има детонаций в аспуха кво и е наред на колата
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          когати припатква като я пуснеш на скорост тоест както казват моторна спира4ка
                          тогава ли или и като е пуснеш по инерция

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от boian
                            Какво имаш предвид че не е добре. Между другото това паткане се появи след като махнах катализатора и сложих резонатор и паткането се чува откъм средното гърне. А моя съединител отделя чак след 1/2 от хода на педала. И май че не може да се регулира
                            Махането на катализатора, няма нищо общо с паткането. Все пак си сложил резонатор, а не тръба
                            Паткането и загубата на мощност може да идва от тоците главно. Провери първо дали гнездата около свещите са сухи, ако е мит мотора може да има влага и да прескача искра (при колегата Мони проблема с прекъсването беше от там). Другото което може да се бъзика е неработеща бобина или комутатор. При колегата Алф имаше паткане в колектора от неработещ комутатор. При мен пък нямаше достатъчно мощност колата, когато бяха забравили да закачат едната бобина, но не съм забелязал да ми припуква И при мен, когато давах ряако газ забиваше муцуна. След като открих проблема, колата все едно се отпуши. Почна да си набира както преди.
                            Виж ги тия неща, сигурно ще излезе нещо Придърпването също е свързано с тоци.
                            Понякога на диагностика не могат да хванат проблема, ако не се прояви на място
                            УСПЕХ!
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Патка като съм ускорил и е над 4000об. и или изключвам от скорост или изведнъж отнема газта
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment

                              Working...
                              X